POLITYKA PRYWATNOŚCI

strony szalonypanienski–kawalerski.pl

Polityka Prywatności

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym RODO)

Kto jest administratorem danych osobowych?

We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych, użytkownik ma prawo kontaktować się z administratorem danych osobowych:

TOP EVENTS

Okopowa 29b/31; 01-059 Warszawa

NIP: 5272667991; REGON: 525287481

e-mail: biuro@szalonypanieński-kawalerski.pl

nr telefonu: +48 799 828 748

Jakie dane osobowe przetwarzamy z naszej strony internetowej?

Wszystkie dane, które użytkownik w naszym serwisie internetowym pozostawi lub udostępni. Przekazanie danych osobowych jest niezbędne w celu kontaktu z nami, co może nastąpić poprzez:

  • Wypełnienie formularzy, zapytania, telefoniczny kontakt – użytkownik przekazuje takie dane jak: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i ewentualnie użytkownik decyduje jakie dodatkowe dane pozostawi.

Dodatkowo w przypadku wystawienia faktury, użytkownik  podaje niezbędne dane wymagane do jej wystawienia: imię i nazwisko/nazwa, pełny adres (tj. nazwa ulicy, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość), numer NIP/Pesel.

Dane osobowe takie adresy IP również są zbierane przez pliki cookies w celu m.in. personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach.

Jakie są cele oraz podstawy prawne przetwarzania danych osobowych?

Cele przetwarzania danych osobowych użytkowników są następujące:

  • Realizacji składanych zapytań/realizacji zamówionych usług – art. 6 ust. 1 pkt b) RODO – „przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”,
  • Udzielania odpowiedzi użytkownikom na zapytania przesłane w formularzach – art. 6 ust. 1 pkt a) RODO – „osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów”,
  • Rozpatrzenia reklamacji lub odstąpienia od umowy – art. 6 ust. 1 pkt c) RODO – „przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”,
  • Dochodzenia roszczeń, które są uzasadnione interesem administratora – art. 6 ust. 1 pkt f) – „przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem”,
  • Wystawienia faktur.

Jaki jest okres przechowywania danych osobowych?

Dane osobowe użytkowników będą przechowywane przez okres 5 lat od daty zakończenia realizacji usługi  lub od daty rozpatrzenia reklamacji/odstąpienia od umowy.

Jakie są prawa użytkowników w zakresie danych osobowych?

W związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych użytkownik ma prawo do:

  • Dostępu do swoich danych osobowych, czyli prawa uzyskania informacji czy Administrator przetwarza dane osobowe użytkownika oraz ma prawo do informacji dotyczących takiego przetwarzania (możliwość uzyskania kopii swoich danych),
  • Sprostowania swoich danych osobowych,
  • Usunięcia danych osobowych,
  • Ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • Przeniesienia danych osobowych – otrzymania od administratora swoich danych oraz prawo do przesłania swoich danych osobowych innemu administratorowi,
  • Sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora,
  • Wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego, który zajmuje się ochroną danych osobowych,
  • Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, bez wpływu na czynności przetwarzania, które były dokonane przed cofnięciem zgody.

W jaki sposób są chronione dane osobowe użytkowników?

Formularz wypełniany przez użytkownika na stronie http://www.szalonypanienski-kawalerski.pl jest zabezpieczony za pomocą bezpiecznego protokołu SSL, który zwiększa ochronę transmisji danych w Internecie. Dane oraz wszelkie informacje są przechowywane przez Administratora z zachowaniem środków bezpieczeństwa. Nie można jednak zagwarantować całkowitego wykluczenia ryzyka nieuprawnionego wykorzystania danych przez osoby nieupoważnione działające w sposób sprzeczny z prawem.

Polityka cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług, w tym dostosowania strony internetowej do preferencji użytkowników, zapewnienia bezpieczeństwa oraz ułatwienia nawigacji po stronach. Pliki cookies stanowią dane informatyczne, a w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniach końcowych użytkowników serwisu oraz są przeznaczone do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Tzw. „ciasteczka” najczęściej zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, zawierają również czas ich przechowywania na urządzeniach końcowych użytkowników oraz numer, który jest unikalny.

Cookies sesji – które działają tylko podczas przeglądania stron serwisu, umożliwiają prawidłowe ich funkcjonowanie. Pliki cookies wykorzystywane są przez serwer do przechowywania informacji o działaniach i w przypadku zerwania połączenia z serwerem, użytkownik może bez problemu wrócić na ta stronę.

Cookies trwałych – „ciasteczka” zostają na urządzeniach po odwiedzeniu serwisu, a tym samym serwis umożliwia zapamiętanie ustawień użytkownika podczas  następnych odwiedzin.

Podstawowym celem plików cookies jest tworzenie statystyk, które następnie ulepszają struktury i zawartości stron internetowych z których korzysta użytkownik.

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Powyższe ustawienia mogą zostać zmienione, można blokować automatyczną obsługę plików cookies oraz możliwe jest usunięcie plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach ich obsługi dostępne są w ustawieniach oprogramowania przeglądarki internetowej. Ograniczenia w stosowaniu plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcje, które są dostępne na stronie internetowej.