REGULAMIN
Regulamin świadczenia usług o charakterze usług rozrywkowych przez szalonypanienski–kawalerski.pl
§1
Definicje
- Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się niniejsze definicje:
- Zleceniobiorca – operator strony internetowej (www.szalonypanienski-kawalerski.pl) który prowadzi pośrednictwo w organizacji i sprzedaży imprez rozrywkowych, zarejestrowanej: TOP EVENTS; Okopowa 29b/31; 01-059 Warszawa; NIP: 5272667991; REGON: 525287481 (zwany dalej „Organizatorem”).
- Zleceniodawca – osoba fizyczna zamawiająca określone imprezy rozrywkowe we własnym imieniu lub w imieniu osób trzecich (zwany dalej „Zamawiający”).
- Uczestnicy – grupa osób biorąca udział w określonych imprezach rozrywkowych, organizowanych przez Zleceniobiorcę.
- Umowa – umowa zawierana pomiędzy Zleceniobiorcą, a Zleceniodawcą.
- Podwykonawca – podmiot gospodarczy/przedsiębiorca współpracujący z Organizatorem.
§2
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa ogólne warunki oraz zasady świadczonych usług przez zleceniobiorcę drogą elektroniczną.
- Niniejszy regulamin odnosi się do wszystkich organizowanych przez Zleceniobiorcę, usług o charakterze imprez rozrywkowych.
- Zamawiający zobowiązany jest do poinformowania wszystkich uczestników danej imprezy o treści niniejszego regulaminu. Uczestniczy wydarzeń rozrywkowych są zobowiązani do zapoznania się z naszym regulaminem. Brak zapoznania nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania. Zamawiający oraz Uczestniczy organizowanej imprezy zobowiązani są również do przestrzegania regulaminów naszych Podwykonawców.
- Zamawiający zobowiązany jest do poinformowania wszystkich uczestników imprezy rozrywkowej o jego szczegółach oraz ryzykach z nim związanych z jego realizacją przed rozpoczęciem wydarzenia. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki zaniedbania tego obowiązku przez Zamawiającego.
- Organizator zobowiązuje się zachowania należytej staranności przy organizacji usług.
§3
Warunki zamawiania
- Zamówienie usługi na organizację imprez rozrywkowych można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.szalonypanienski-kawalerski.pl wypełniając formularz rezerwacji wybranych atrakcji lub telefonicznie.
- Formularz rezerwacji będzie wymagał podania danych osobowych – imienia i nazwiska, adresu poczty email oraz numer telefonu, które są niezbędne do zrealizowania usługi.
- Zamawiający zapoznaje się ze szczegółami wybranych atrakcji, następnie dokonuje wyboru terminu, godziny, dodatkowych atrakcji oraz wstępnie określa liczbę Uczestników.
- Po dokonaniu rezerwacji Zamawiający otrzymuje potwierdzenie dokonania rezerwacji na konkretnie wybrane atrakcje na adres poczty email oraz na numer telefonu.
- Po otrzymaniu potwierdzenia przez Organizatora o przyjęciu i realizacji złożonej rezerwacji, Zamawiający zobowiązany jest do dokonania wpłaty zadatku za organizację imprezy na wskazany rachunek bankowy przez Organizatora. Wpłatę należy dokonać w terminie do 1 dnia roboczego od otrzymania potwierdzenia rezerwacji przez Zleceniobiorcę. Wysokość zadatku na pokrycie kosztów poszczególnych atrakcji ustalana jest indywidualnie w zależności od rodzaju atrakcji, o jej wysokości Zamawiający zostanie poinformowany mailowo.
- Pozostała część należności za organizację imprezy będzie płatna gotówką w dniu realizacji usługi lub należność zostanie uregulowana przelewem na wskazany rachunek bankowy w terminie do 5 dni przed wykonaniem usługi. O sposobie formy płatności pozostałej należności za atrakcje zadecyduje Organizator. O podjętej decyzji zleceniobiorca poinformuje drogą mailową Zamawiającego.
- Zawarcie Umowy o organizacji imprezy rozrywkowej następuje w momencie zaksięgowania wpłaty zadatku na rachunku bankowym Organizatora.
- Wpłata zadatku oznacza akceptację warunków niniejszego regulaminu przez Zamawiającego oraz wszystkich jego Uczestników.
- Przy dokonaniu rezerwacji wymagane jest zapoznanie się i zaakceptowanie regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Zleceniobiorca wyłącznie na żądanie Zleceniodawcy wystawia fakturę VAT. Powyższe żądanie zostało zgłoszone Organizatorowi w terminach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa.
- Podany czas trwania atrakcji jest czasem orientacyjnym i może się różnić w zależności od terminu, ilości uczestników, warunków pogodowych itp.
- Wybór dodatkowych atrakcji przez Zamawiającego powinien zostać dokonany minimum na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy. O ich wyborze Zamawiający zobowiązany jest do telefonicznego lub mailowego poinformowania Organizatora celem dopasowania terminu atrakcji.
- W nieprzekraczalnym terminie 7 dni przed terminem organizacji imprezy zamawiający zobowiązany jest do podania ostatecznej liczby uczestników.
- W przypadku, gdy liczba uczestników biorąca udział w imprezie będzie mniejsza niż zadeklarowana przez zamawiającego to Zleceniodawca zobowiązany jest do zapłaty należności ustalonej dla ostatecznie zgłoszonej liczby uczestników.
- W przypadku gdy liczba uczestników biorąca udział w imprezie będzie większa niż zadeklarowana przez Zamawiającego, to Zleceniodawca zobowiązany jest do zapłaty oprócz całej należności ustalonej dla ostatecznie zgłoszonych liczby uczestników, także do ceny określonej za daną atrakcję dotyczącej osób dodatkowych, wcześniej nie zgłoszonych przez Zamawiającego.
- W sytuacji gdy impreza ograniczona jest minimalną liczbą uczestników, a uczestniczy w niej mniejsza liczba osób (zadeklarowana zgodnie z 3 ust.13) to zamawiający jest zobowiązany zapłacić cenę za minimalną liczbę osób wymaganą przy organizacji wybranej atrakcji.
- Specyfika każdej atrakcji może się różnić w zależności od terminu, wielkości grupy, warunków atmosferycznych i są one orientacyjne.
- Oferta na stronie internetowej www.szalonypanienski-kawalerski.pl nie jest ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego lecz ma charakter informacyjny i może ulec zmianie.
§4
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uczestnictwa w organizowanej imprezie rozrywkowej jest pełnoletność każdej osoby biorącej w niej udział. Zamawiający ponosi pełną odpowiedzialność za weryfikację tego obowiązku. Organizator jest zwolniony od sprawdzenia pełnoletności uczestników i nie ponosi odpowiedzialności za udział osób niepełnoletnich w imprezie.
- Warunkiem uczestnictwa w organizowanej imprezie jest posiadanie ważnego ubezpieczenia medycznego na Terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przez uczestników. Zamawiający ponosi pełną odpowiedzialność za weryfikację tego obowiązku. Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tego tytułu.
- Organizator lub jego Podwykonawca mają pełne prawo do przerwania imprezy rozrywkowej oraz zastrzegają sobie prawo żądania opuszczenia imprezy przez Uczestnika/Uczestników. Powyższy przepis odnosi się do przypadków których uczestnik lub grupa uczestników:
3.1 Nie przestrzega regulaminu,
3.2 Nie stosuje się do ustalonych zasad, wskazówek, zaleceń Organizatora lub Podwykonawców
3.3 Zachowują się niestosownie (np. agresja, podejrzenie zażycia środków odurzających, stan nietrzeźwości zagrażająca życia lub zdrowia dla samego uczestnika jak i pozostałych osób, niszczenie sprzętu, nieodpowiedni strój itp.
4. W przypadku przerwania organizowanej imprezy rozrywkowej z winy Zamawiającego, Organizator nie dokonuje zwrotu wpłaconej należności. Cena nie ulega obniżeniu.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za Uczestników wskazanych w §4. W sytuacji zaistnienia powyższych zdarzeń, Zamawiający jest obowiązany do pełnienia opieki nad wskazanym Uczestnikiem lub Uczestnikami.
6. Zleceniodawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie wyrządzone szkody (koszty) powstałe w wyniku zniszczenia, uszkodzenia, zalania itp. przez Uczestników organizowanej imprezy.
7. Organizator w wyjątkowych sytuacjach uniemożliwiających zrealizowanie umowy (np. w przypadku gdy Podwykonawca zaprzestaje prowadzenia działalności, Podwykonawca wycofuje oferowaną wcześniej atrakcję) lub w powodów niezależnych od Organizatora (np. warunki atmosferyczne, żałoba narodowa, sytuacja drogowa, awaria i uszkodzenie sprzętów, zachorowania i itp. siły wyższe). Powyższe zdarzenia wpływają na ograniczenie dostępności atrakcji. O powyższych sytuacjach, Organizator obowiązany jest do niezwłocznego poinformowania zamawiającego o zaistniałych okolicznościach. W powyższych sytuacjach Zamawiającemu/uczestnikom organizowanej imprezy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze wobec Zleceniobiorcy.
8. W sytuacjach opisanych w paragrafie §7, które w wyjątkowych sytuacjach wpływają na konieczność odwołania imprezy rozrywkowej, Zamawiający ma prawo:
8.1 Odstąpić od umowy w terminie 3 dni od uzyskania informacji o tym, że wykonanie umowy jest niemożliwe. Zamawiający otrzymuje zwrot całej wpłaconej należności za atrakcję lub otrzymuje różnicę stanowiącą pomiędzy wpłaconą należnością a kwotą rzeczywiście poniesionych kosztów przez Organizatora.
8.2 Dokonać zmiany terminu organizacji wybranej atrakcji na podstawie zgodnych ustaleń ze Zleceniobiorcą.
8.3 Dokonać zmiany atrakcji na inną. Ewentualna różnica cen zostanie uregulowana (jeśli cena zmienionej atrakcji będzie wyższa to Zamawiający obowiązany jest do dopłaty różnicy, zaś w przypadku gdy cena atrakcji będzie niższa to Organizator dokona zwrotu różnicy na rzecz Zamawiającego)
9. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności względem Zleceniodawcy za sposób realizacji świadczonych usług przez podwykonawcę atrakcji.
10. W przypadku wystąpienia sytuacji losowych i niezależnych od Zleceniobiorcy, Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany tancerz/tancerki oraz koordynatora/opiekunki.
§5
Ubezpieczenie
- Zamawiający oraz Uczestnicy biorą udział w organizowanych imprezach rozrywkowych przez Zleceniobiorcę na własne ryzyko i z własnej nieprzymuszonej woli.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki podczas realizacji atrakcji – imprezy rozrywkowej.
- Zleceniobiorca oświadcza, że w cenie świadczonych usług – organizacji imprez rozrywkowych nie jest zawarte ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków.
- Organizator zaleca, aby w przypadku atrakcji o podwyższonym ryzyku wystąpienia kontuzji, wypadku itp., wykupić we własnym zakresie ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w towarzystwie ubezpieczeniowym.
§6
Postępowanie reklamacyjne
- Zamawiający na rzecz, którego była organizowana impreza rozrywkowa, ma prawo do złożenia reklamacji zawartej umowy z Organizatorem.
- Reklamacje dotyczące realizacji atrakcji, należy składać mailowo na adres poczty elektronicznej biuro@szalonypanienski-kawalerski.pl.
- Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej następujące dane:
3.1 Imię i nazwisko Zamawiającego,
3.2 Adres e-mail i numer telefonu Zamawiającego,
3.3 Data zawarcia umowy/data atrakcji,
3.4 Dokładny opis i powód okoliczności uzasadniających złożenie reklamacji,
3.5 Przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Zamawiającego.
4. W przypadku konieczności uzupełnienia danych lub informacji w reklamacji, Zleceniobiorca przed rozpatrzeniem reklamacji, zwróci się do osoby składającej reklamację, o jej uzupełnienie w określonym zakresie.
5. Zleceniobiorca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji lub od dnia otrzymania uzupełnionej reklamacji.
6. Decyzja rozpatrzenia reklamacji zostanie niezwłocznie przekazana osobie składającej reklamację, na adres e-mail.
§7
Prawo odstąpienia od umowy
- Wstępne rezerwacje w których Zleceniodawca nie dokonał wpłaty zadatku są niezobowiązujące. Zamawiający w takiej sytuacji może dokonywać zmiany w rezerwacji, a także może ją anulować, bez obowiązku ponoszenia żadnych kosztów.
- Po zawarciu umowy, co jest jednoznaczne z wpłaceniem zadatku, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. W powyższej sytuacji odstąpienia od umowy, zadatek nie jest zwracalny Zamawiającemu, ponieważ zadatek zostaje przeznaczony na pokrycie poniesionych kosztów związanych z organizacją imprezy/atrakcji. W przypadku odstąpienia od umowy później niż tydzień przed datą imprezy/atrakcji, Organizator ma prawo żadać należności, która odpowiada różnicy rzeczywistych poniesionych kosztów, a otrzymanym zadatkiem, wynikających z organizacji imprezy/atrakcji. W powyższym przypadku, Zamawiający zobowiązany jest do dokonania wpłaty brakującej kwoty w terminie 5 dni od dnia odstąpienia od umowy.
- W przypadku nie wykonania umowy przez Organizatora, Zamawiający może odstąpić od umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu. W takiej sytuacji, Zleceniodawca ma prawo żądać zwrotu zadatku.
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014r. poz. 827 z późniejszymi zmianami), Zamawiającemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w odniesieniu do organizacji imprez z powodu oznaczenia w umowie dnia lub okresu świadczenia usługi.
§8
Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych, podanych w celu świadczenia usług przez Zleceniobiorcę, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016.0.922) jest właściciel strony internetowej www.szalonypanienski-kawalerski.pl.
§9
Polityka prywatności
- Zleceniobiorca w celu dostosowania treści i usług za pośrednictwem serwisu www.szalonypanienski-kawalerski.pl do wyszukania najtrafniejszych i indywidualnych zainteresowań, wymogów i wyników użytkowników, korzysta z tzw. „cookies”.
§10
Postanowienia końcowe
- Zleceniobiorca ma prawo do dokonania zmian w niniejszym Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie spory, roszczenia lub naruszenia wynikające z umowy będą w pierwszej kolejności rozwiązywane w sposób pozasądowy np. w drodze polubownej, mediacji, porozumienia itp.
- W przypadku braku rozwiązania sporu, roszczeń lub naruszeń zgodnie z 9 ust. 3, ustala się, iż będą one rozstrzygane w Sądzie właściwym dla siedziby Zleceniobiorcy.
- Dane osobowe będą wykorzystywane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji rezerwacji na imprezę rozrywkową. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ma prawo do ich poprawiania oraz usunięcia.